روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

وبلاگ جدید

سلام دوستای گلم.... 

امروز تصمیم گرفتم تو بلاگ اسکای یه وبلاگ درست کنم تا بتونم حرفا و عکسای خصوصی و دانلود اهنگ ها و آموزش آشپزی رو جدا از وبلاگ خاطره نویسی تو این وبلاگ ثبت کنم!فقط خواهشا دوستان گل خاموش روشن بشند تا بعدا واسه دیدن عکسای رمز دار دوباره ازم رمز نخوان!در هفته چند بار این وبلاگم به روز میشه و همزمان با وبلاگم توی بلاگفا آپ میشه.... 

 

*دوستان عزیزم لطفا تو این وبلاگ ادرس وبلاگ و ایمیل نذارید چون نمیتونم حذف کنم و بعدش تایید کنم...مزاحمای وب قبلی آی دی و ادرس وبتون رو بر میدارن و باعث مزاحمت واسه خودتون میشند!

نظرات 65 + ارسال نظر
هدی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 17:50

سلام سوگل جان.من همیشه خاموش بودم ولی طرفدارت پروپا قرص.حالا رمز میخوام عزیزم......

سلام عزیز دلم
خوش اومدی
رو چشمم حتما دوستم

setare دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 17:34

sogoli mano yadet nareeeeeeeeaaaaaaa

مگه میشه دوستم؟

پرند دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 13:24

سلام عزیز
وب نو مبارک

سلام عشقم
ممنونم دوسی

خاطرات خانومی و اقاییش دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:22

سلام دوستم
عذر ما موجه با یه بچه 5 ماهه دیگگگه؟

سلام عزیزم
خوبی؟
خوب شد خبری از خودت دادی عزیزم...تو لیست گودری بودی و وقتی از بین رفت کدش ادرس وبت هم پاک شد...واسه همین ازت خبری نداشتم دوستم
بلههههههههههه شما که تاج سری....از طرف من نی نی رو یه بوس گنده بکن

masi دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 08:54

سلام عزیزم.
وب جدید مباللللللک

سلام گلم
ممنونم دوستم

منوهمسری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:15 http://m-a-n21.blogfa.com/

من کامنت دادم؟
چند باره که کامنت میدم.
میشه بدونم چرا تاییدنمیکنی کامنتمو؟

الان اومدم جواب کامنت ها رو بدم دوستم..خونه نبودم

پانیذ یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 22:21

من اینجا کامنت گذاشته بودم نیست.ببین حالا هم که من روشن شدم کامنتام نمیاد

عشقم کامنت ها همه ثبت شده من نبودم جواب دوستامو بدم...ببخشید

ندا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 20:56

سلام عزیزمروشن شدم

سلام گلم
خوبی؟
لطف کردی دوستم

خاطره یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:02

سلام منم همیشه خاموش بودم الان روشن شدم...همیشه میخونمت و خیلی دوست دارم

سلام خشگلم
خوش اومدی ی ی
ممنونم روشن شدی
بووووووووووووس عشقم

setare یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 12:45

salam sogol jon mano yadete hamon setaream taze adetam kardam man nabodam chandvaght dargire ezdevajamo ina bodam bebakhshid behet sar nazadam golam ama dg hamchenan hastam dar khedmatet golam che aksaye naziiiiiiiiiiiiiiiiii

سلام عزیزم
خوبی؟
به سلامتی...مبارک باشه دوستممممم
قربونت بشم
خوش اومدی

روشن یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:56

سلام سوگل .سوگل بخدا حوصله نوشتن ندارم اخه چرا رمز دار میکنی

سلام عزیزم
اینقدر سخته کامنت؟
هی وای من
چیکار کنم دوسی؟

ملیحه یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:20

سلام سوگول جونمممممم
وب جدید مبارک باشه.......
اگه ما ادرس وب رو نذاریم، اونوقت چطوری رمز رو بهمون میدی اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عشقم
خوبی؟
ممنونم دوستممممم
بهت رمز رو میرسونم غمت نباشه جیجر

Tara یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:18

سوگل جون برات کلیک کردم

مبارک باشه وب جدید...فقط چه جوری میخوای بهمون رمز بدی؟؟؟

خیلی لطف کردی گلم
ممنونتم
یه روز دعوتتون میکنم تو وب سر یه ساعتی به همتون رمز میدم
خوبه؟

ملیحه یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:17

منم روشن شدم

خوش اومدی عزیزم

کاترین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:44 http://katrin.blogfa.com

به منم رمز میدی؟؟
راستی کجا ثبت نام کردی که این تبلیغات رو کدش رو بهت داد؟/

1 در صد فک کن رمز ندم..تو عخشییییییییییییی
اول باید تو بلاگ اسکای وب ساخت بعدا رفت سایت زرادز

طیبه یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 09:49

سلام سوگل جان من طیبه ام از زاهدان جنوب شرق ایران
وبلاگتو خیلی وقته دنبال میکنم شوهرم محل کارش یه شهر دیگس دلخوشیم اینه که یه یساعتی خودمو با وبلاگت مشغول میکنم و غصه هام کم میشه کلی با تیکه کلامات میخندم میدونم منو مثل بقیه نمیشناسی ولی ممنون میشم به منم رمز بدی بتونم دنبال رو وبلاگت باشم تو ذوقم میخوره وقتی این همه دنبال میکردم میخوندم یهو صفحه بگه رمز و نداشته باشم . بهر حال هر جور دوس داشتی ولی ممنون میشم در اختیارم قرار بدی

سلام عزیزم
خوش اومدی دوستم
ای جان...خوشحالم یه کمی از وقتت رو میتونم با نوشتن روز نوشتم پر کنم...ایشا الله همیشه زندگی بر وفق مرادت باشه گلم
رو چشمم..حتما رمز میدم دوستم
اختیار داری من هیچ وقت واسه خواننده های گل و خاموشم اینکاررو نمیکنم..کلا از رمزی نوشتن متنفرم ولی بعضی وقتا به خاطر فامیلای فوضولم ناچارم!

nani یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:59

به به وبلاگ جدید مبارک.باشد که همگی باهم رستگار شویم

ممنونم دوستم
الهی امین
مخصوصا گشادا

مهناز یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 07:55 http://mahnazrohani186@yahoo.com

مهنازم ازگرگان جدیدا با وبلاگت آشناشدم
ازآشنایی باشماخوشبختم عسیسم

خوش اومدی مهناز عزیزم
منم همین طور
باعث افتخاره گلم

مامان پارسا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 07:34

سوگل جونم مبارک باشه این خونه جدید. برات ای میلم رو گذاشتم.

ممنونم گلم
لطف کردی عزیز دلم

ساناز 1 یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 03:26 http://salba.blogfa.com

سلاااااااام ای جوووووووونم مبارکه وبلاگ جدید
لین ک لطفا سوگلی جون
وبم تازه تاسیسه

سلام عزیزم
ممنونم دوستمممممم

مهربان یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 03:03 http://Ghesehayemanomehdi.blogfa.com

منم روشن شدم!

خوش اومدی عزیزم

نازنین جووون یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 01:57

روووووووووشن

مبارک باشه وبلاگ نو

ممنونم عزیزمممممممم

بهنوش یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 00:59

اییییییییییییییییییییی بهههههههههه چشششششششششم سوگولییییییییییییییییی

عاشقتممممممممم من

الهام یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 00:35 http://wedding1391.blogfa.com

من که هرشب میام یواشکی میخونمت ومیرم میشه بهم رمز بدی رمزی خان :-Dبابای توپراک. پیشاپیش مرسی والووو حوصله نظر دادن ندارم همیشه بی آزار وبی صدا میرم وبلاگ مردم سرمیزنمو میرم ;-)

رو چشممم شما جون بخواه
دمت گرممممممم باشد تا رستگار شوی

منوهمسری یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 00:28 http://m-a-n21.blogfa.com/

من خواننده ی خاموش وبتممممم
امیدوارم رمزی شد به منم بدی

حتما عزیز دلم
ممنونم روشن شدی

آژو یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 00:13

ببخشید من نفهمیدم ادرس بزارم یا نزارم؟:دی
عوضش میدونم باید برم رو اگهی ها کلیک کنم:دی:*:*

کارت درسته جیجرررررررررر
قربونت بشم
خیلی لطف میکنی دوستم

tarane شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:49

dast soot hooraaaa ,mobarak bashe :*

ممنونم عخشمممممم

فریا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:42

مبارک وب جدید سوگلی

ممنونم عشقم
خوش اومدیییییییی

تی تی جون. شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:21 http://life-ms.blogfa.com

من خواننده خاموش همیشگیت.
بخدا به خاطر اینکه تایم ندارم برای همه کمتر نظر میزارم.

اگه دوس داشتی منم رمز
اگه هم دوس نداشتی من بدون رمزها رو می خونم.

خوش اومدی دوستم
ممنونم از وقتی که میذاری
رو چشمم حتما رمز رو میدم این چه حرفیه
بوووووووس

رومینا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:20

سلام گلم منم روشنم کلیک میکنم هوارتا

سلام عشقم
لطف میکنی دوستم
ممنونم ازت

پرستو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:00

اره والا واسه ما گشادا کار سخت شد باس ب دوتا وبلاگ سر بزنیم راستی سوگل رمزو ی چیز اسون بزار که به یاده منه کله پوک بمونه بعدشم نبینم هی رمز عوض کنیا میام میترکونمت دیگه عرضی ندارم عجیجم :*

اخخخخخ چه فاجعه ای شدا
یهنی تا این حد؟ای کیوت تو حلقم دوستم

mohaddese شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 22:26

saalaam aziiizaaam mobarak bashee eshghaam :*

سلام گلم
قربونت بشم

پانیذ شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:24

سلام سوگلی جون منم خیلی وقته خاموش میخونمتون ولی کامنت نذاشتم.الانم روشن شدم

سلام گلم
ممنونم روشن شدی دوستم
خوش اومدی

صبا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:07

سلام سوگل جونمممم.
منم روشن شدم...
ولی من یه ساله دارم وبتو میخونم....
خعلی خعیل دوست دارم...
اینقد ازت گفتم که مامانمم الان میشناستت..
امیدوارم منو تو تو جمع دوستات قبول کنی..
قربونت..بوووس

سلام عزیزم
خوش اومدی گلم
فدای تو بشم..لطف داری گلم
سلام به مامان گلت هم برسون
افتخار میدی گلم

لیلا مامان طاها شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:01

وبلاگ حدیدت مبارک عزیزدلم عاشقتم من بی رمز نزاری باشه قول بده فقط چجوری ما در جریان باشیم l_fekrii@yahoo.com

ممنونم گلم
رو چشمم
لیلا جونم تو ف یس بهم درخواست دوستی دادی؟فامیلیت اشناس واسم

نازی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 20:01

خب منم روشن شدم

خوش اومدی گلممممم

azi شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 19:01

مبااارکه :* برم چندتا کلیک کنم بیام :)

فدای تو
ای دونم مرسی از ساپورتت

سارابانو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:54 http://20790.blogfa.com/

سلام سوگل جان مبارک باشه وبلاگ جدیدت
میبینم که شاغل شدی شیطون.

سلام عزیزم
ممنونم عشقم
خوبی؟
اره بابا ولی درامد نداره لا مصب

mahzad شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:41 http://harchikhodakhast.blogfa.com

salam sogoliiii!khobi???manam mikham dostet besham taghriban 1 sali hast k bahatam ama az goshadim nazar nemizashtam
hala age salah bedooniii b manam ramzatoo bede

سلام عزیزم
خوبی؟
افتخار میدی گلمممم
رو چشمم عزیزم...حتما

سحر شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:38 http://arghavan.adeli@yahoo.com

ماکه همچنان سر کاریم وخاموش

کی سر کارت گذاشته ننه؟

سیزده شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:35

کللللللللللللللللللللللللللللی کلیک کردم کلللللللللللللی هم پول می گیرم!!

ای جونمممممممممم شما جون بخواه با مرام

عالی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:32

عزیزم مبارکه انشااله همیشه خبرای خوب بنویسی

ممنونم خشگلم....

هستی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:20

منم روشنم

بیا بخلم

تینا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:56

مبارکه سوگولی می بینم که زدی تو کار تبلیغات دمت گرم باشد که پولدار شوی. حالا عجیجم بگو که ما چه کاری باید بکنیم که چرخ این وبت مثل فرفره بچرخه.

ای جونم ممنونم عشقم
فقط ک ل ی ک روی تبلی غ ا ت عزیزمییییی

Hani شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:45

Salam sogol jon man khamosh bodam alan roshan shodam albate ye bar khososi gozashte bodam mailamam gozashtam ramz pls
Webe jadidam mobarak

سلام عزیز دلم
خوش اومدی ی ی ی
رو چشممممممممم

عروس خانوم شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:36 http://www.arooskhanooom.blogfa.com

مبارک بید وبتون ننه سوگل

ممنونم عخشمممممم
ادرس وبت رو نذار باز مزاحما میریزن سرتا

نسترن شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:34

سوگلییییییی
بابا من نسترن مشهدیم دیگه یه دونه نسترن تو وبلاگت هست که همیشه روشنه اونم منم دیگه
همون نسترن گشاااااد حالا فهمیدی

خو بیا جر بده نسناس اسمت رو نذاشته بودی مگه علم غیب دارم؟عجبااااااااا

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:24

سیلاااااااااااااامممممممم سوگلیییییییییییی
مبالکه مبالکه خونه ی جدید مبالکه
یهنی ب من رمز ندیااااااااااا
سوگل خدا ازت نگذره ننه کارم و دو برابر کردی با وجود گشادی مزمن باید به دو تا وبلاگ سر بزنم

سلام عزیزم
شوما؟

آفاق شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:22

مبارکه سوگلی

عکسا رو رمز دار بذار

فدای تو
رو چشمم عزیزم

kian شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:12 http://bia4news.blogfa.com

salam

webe no mobarak

:D

سلام
ممنونم از لطفت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.