روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

دانلود آهنگ

یه آهنگ ناناس از سارا دیبا براتون گذاشتم تا دانلود کنید ایشا الله خوشتون بیاد صدای فوق جیغ جیغو ولی ارومی داره 

 

سارا دیبا 

 

 

یه آهنگ خعلیییی قشنگ هم از امیر عباس به اسم نفس گذاشتم حتما دانلود کنید بسیوووووور قشنگ خونده 

 

 

امیر عباس (نفس)  

یهنی نوید خرابه این آهنگهههه سرویس کرده بسگی اینو گوش میدهنمیدونم چی از جون این یارو میخواد...

نظرات 23 + ارسال نظر
نهال دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 23:14

وبلاگ جدید مبارک عزیزم .من که همه جوره دنبال وبت هستم وخاطراتت رو میخونم .خیلی قشنگ مینویسی جیگر

ممنونم عشقم
مرسی بهم سر میزنی خشگلم

مژگان دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 18:35

خودت گلی دوستممم

fatemeh دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 15:05 http://ندارم

سلام -ممنون بابت آهنگ خوشچلت-وب جدیدم مبارک- ما که ئب نداریم ایا رمز بهمون داده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم
اره گلم حتما

ترنم دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 12:12 http://http://lovestealthy.blogfa.com/

من الان روشنما سوگلی..
نمیگم چقدره دارم نوشته هاتو میخونم.خوشحال میشم رمزتو بهم بدی.البته اگه مایلی

ممنونم روشن شدی دوستم
فدای تو بشم
رو چشمم

النا دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 10:57 http://rain-drop517.blogfa.com

این فقط چندتا اگهی بود دیگه
من رو همش کیلیک کردم نمیدونم فاید داره یا نه
بالاخره عکس اخودت نبودی!!
خووو بازم از هیچی بهتره دستت درد نکنه
میگم من همیشه روشنم ها رمزی شدی به منم بدی هاااا

بهلههههه
ممنونم عشقم
میذارم عسک جدیدمو
فدای تو
شوما امر کن

مینا دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 08:27 http://minasonia.blogfa.com

سوگل جون مدتیه که میخونمت ..خیلی باهات عشق میکنم و تقریباً هرروز مطالب آرسیوتو مرور میکنم...یه جورایی مثل خودمی... دوست گلم ایشالا همیشه موفق و خوشبخت باشی . به منم سر بزن خوشحال میشم...بوووووووووووووووووووس

لطف میکنی دوستم
ممنونم هم به خاطر اینکه روشن شدی هم واسه وقتی که میذاری و روزنوشتارو میخونی
دوست دارم
فدای تو

مهناز دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 07:36

سلام خوشگل خانوم
آهنگت خیلی عالی بود اگه زحمتی نیس بازهم بذار

سلام عزیزم
دوست داشتی؟
کدوماشو؟
رو چشمم حتما اهنگای توپ رو واسه دانلود میذارم

sara دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 02:40 http://www.akx20.blogsky.com

سلام

سوگل جون بیا تووبلاگ بهم بگو چند کلیک داری الان

؟

ببین آمار این وبلاگ هم 1000 به بالا شده باید 500 کلیکداشته باشی

بگو چنده درآمدت تا حالا

سوگلی بیا تووبلاگ یک کلیپ گذاشتم ببینش

یکمی ترسمناکه ولی خنده داره

شوخی یک مرد با زنشه

حتما ببین

سلام عزیزم
نه بابا اون جوری که فکر میکنی نیست خیلیها تنبلیشون میاد...رو هم 50 60 تا کلیک داشتم تو رو روز

غزل دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 02:11

سلام جونم خوبی مرسی برا اهنگ خانم گل من خواننده خاموشتم پس فردا نگی نظر ندادی ها

سلام گلم
خوبی؟
ممنونم روشن شدییییییییییی
فدای تو

نازنین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:20

سوگول با این بیزینس جدیدت دوروزه پول مش و درمیاری ! باور کن !

نع بابا همه گشاد شدن نازی لا مصبا کلیک نمیکنند

پسرک شارژ فروش یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:42 http://salmassharj.1000charge.com/

این وبلاگتم خوشگله

ممنونم از لطفت

شیرین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:59

سلام سوگول جون خوبی؟با اجازت عکسای شمالودیدم منظرش واقعا قشنگ بود شماهم قشنگ عکس میگیری البته من اون یکی وبلاگ نمیتونستم نظربذارم آخه اونجاکه نوشته عددروبرو روتایپ کنید واسم بازنمیشد اگر نه چندباراومدم من قبلا هم نظر گذاشته بودم گفته بودم پیش دانشگاهیم فقط بی ایمیل این سری میل گذاشتم بابقیه شیریناقطی نشم ببخشیدزیادحرف زدم شرمنده همیشه شادباشی

سلام عزیزم
خوبی؟
خدارو شکررررررر
ممنونم دوستم...
اها...اره دو تا دوست دیگه هم اسمشون شیرینه
لطف کردی گلم
مرسی عزیزم
دشمنت شرمنده..این چه حرفیه دوستم
سلامت باشی

neda یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:39

از الان بدون من روشن هستما . رمز به منم بدی ها

شما جوووووون بخواه

fatima یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:58

سلام بر سوگل خودمون خوبی دختر
وب جدیدت مبارک باشه. خوشحالم بهت خوش گذشته اون عکس آخریت محشر بود خیلی قشنگه

سلام عخشم
خوبی؟
ممنونم دوستم
جات خالی خیلی عالی بود گلم

sahar maman ava یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:48 http://setarezendegi.bloga.com

سوگلی لباس دخترانه هم تبلیغ کن بریم بخریم
برای ما مانهای گشا.....

تبلیغشو جور کن رو جفت چشام

سحر مامان آوا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:45 http://setarezendegi.bloga.com

جوووووووووووووونم

ندا فیسبوک یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:31

خیلی کار خوبی کردی دوسی دمتتتتتتتتتت گرمممممممممممم دوست دارمممممممممممممممممم با آهنگا روزمو ساختی

فدای تو
دوست داشتی؟
خدارو شکرررررر

فرنا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 07:41

وب جدید مبارکه سوگل جونم
عسک هات هم قشنگ بودن ، خعلییییییییییی اون منظره زیبا بود کلی حال کردم
عخش و حال کردیا

ممنونم عزیز دلم
جات خالی دوستممممم
خیلی عالی بود

زیبا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:47

سوگلی من خیلی هم خاموش نیستم ولی وب ندارم در ضمن میخوام توی اون قرار وبلاگی هم بیام میشه؟

قدمت رو چشم گلم

گیلدا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:20

سلام خوشگلم.چه جای قشنگی......:
وب جدید مبارک خانمی.آهنگاهتم بسیووورررر زیباو خوشجل بود .دست گلت درد نکنه

سلام عزیزم
خوبی؟
قربونت بشم
خواهش میکنم

سراب شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:11

راههای تبلیغ گرفتن رو به ما هم یاد بده تا ما هم کاسب شیم

حتما

ترانه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 19:11

اهنگه اولی خیلی قشنگه.
ممنون عزیزم.

خواهش خشگلم

sara شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:47 http://poolsaz92.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سوگل جونم

بابا ای ول کارت درسته

عالیه

فقط یک کاری کن اون تبلیغ بزرگه یعنی اندازه اش 728x90 هست رو بالای وبلاگ بذار و بقیه کدهارو پاک کن و آخر قالب کپی کن تا نمای ویبلاگ تو ذوق بیننده ها نزنه

اینجوری خوشگل تره همون یک دونه بنر هرکسی روش کلیک کنه 100 امتیاز داره بقیه بین 60 تا 8 امتیاز داره

سلام عزیزم
ممنونم دوستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.