روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

روزهای زندگی

خاطرات سوگلی

عکسای شمال

خو الوعده وفا چند تا عکس از تولد بابام و شمال مخصوصا از مادره امیر که درخواست کرده بودید گذاشتم تا روحیه تون عوض بشه با دیدنه مادر شووره خالم 

 

تولد بابا 

    

بابا در حال باز کردن کادوی من

نوید

   

بانو فریده

 

 

اینم یه منظره ی توپ 

 

بازم میام یه سری عسک جدید میذارم

نظرات 41 + ارسال نظر
ستاره تنها سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 01:52 http://www.milkgalaxy1.blogfa.com

سلام سوگل جون...سوال داشتم..لاک لب تا حالا استفاده کردی؟خوبه؟واقعا" این همه شاین نیده به لب؟ در چه رنگ هایی هست؟ قیمتش ارزونه یا گرون؟؟میخوام واسه خودم کادوو بخرم ..

سلام عزیزم
من به خدا تاحالا استفاده نکردم چون مات بیشتر دوست دارم

خانومی دوشنبه 25 شهریور 1392 ساعت 03:41 http://mn6067.blogfa.com

سلام بانو منم رمز میخوام لطفا

سلام عزیزم
حتما گلم

بتی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 23:25

چرا برای من ادامه مطلب باز نمی شه؟ رمز می خواد؟؟

نه عشقم بدون رمزه

ندا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 21:00

خدا خانوادت حفظ کنه برات عزیزم.

قربونت بشم من

الى یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 20:26

سوگول عکس آخرى عجب منظره ایه دلم خاست

خیلی جای توپی بود جات خالی الی

فاطمی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 19:37

من اول عکس ها را دیدم بعد مطلب خوندم.حواسم نبود که ایمیل نذارم.خخخخخخخ خانم میاند مزاحمم میشند خخخ

ای کیوت تو حلقم فاطمی

سلام یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 19:35

ورورد فاطمی اینجا ممنوعه؟؟؟یا ازاد

قدومشون گلباران

marziyeh یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 16:50

سلام جیگر امیدوارم بابا همیشه سلامت باشن سوگل جونم وبلاگ جدیدتم مبارک

سلام عزیزم
قربونت برم مهربونم
ممنونم

تی تی جون. یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 14:14 http://life-ms.blogfa.com

وب جدیدت مبارک
میشه منم رمز پلیز.

ممنونم عزیزم
رو چشمم دوستم

کویین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:42

همیشه به گردش و سفر
خوش بگذره عزیزم

قربونت بشم من
ممنونم
کم پیدایی دوسی؟

مهسا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:07

سلام سوگلی من از اونام که همش میخونمت ولی ماهی 2 بار روشن میشم گفتم الآن روشن شم که موقع رمز خواستن خجالت زده نشم

سلام عزیزم
به به افتخار دادی روشن شدی
اخه ترک گشادی بکن دوسی...بیا و روشن بمون

نگار یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 13:03 http://www.abidar91.blogfa.com

ایشالا بابات 120 ساله بشه و سایه اش همیشه بالای سرت باشه عزیزم

ممنونم نگار عزیزم

سپیده مامان درسا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:34

خوشگل بودن عکسها خانومی ، ممنون

خواهش عشقم
دوست دالممم

المیرا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:27

ایشالا سایه پدرومادرت 120سال بالای سرت باشه:**
و همچنین اقانوید:)

قربونت بشم من
ممنونم عزیزم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:24

سلام سوگلی جون
وب جدید مبارک باشه
همیشه خوش و خندون باشی

سلام عزیزم
ممنونم عشقم
بوووووووس

ساناز یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 11:02

سلام سوگل جون. وب جدید مبارک. ایشالله که چرخش همیشه بچرخه برات. خدا سایه پدر و مادرت رو هم همیشه روی سر شما حفظ کنه

سلام ساناز جونم
قربونت بشم مهربونم
سلامت باشی
خدا سایه ی همه پدر مادرارو رو سر عزیزانشون حفظ کنه

alnaz یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:56

سلام سوگی
وب جدید مبارک
میگما چق وب داری چه جوری به همشون میرسی

اغا من عکسا رو نمیتونم ببینم چرااااااا

سلام عزیزم
ممنونمممم
اصن داغونم با این کمبوده وقت
مگه میشه؟؟؟؟

کاترین یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:42

وای عزیزم....
روی همه وبلاگا کلیک کردم...
عسکات خیلی خومشگل بود...
ان شاالله 120 سالگی پدرت

لطف کردی عشقممممم
کلی حال دادی
فدات شم
الهی امین
دوست دارم

yasi یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 10:02

سلام سوگل
من دیروز هر چی تلاش کردم نتونستم کامنت بزارم
خاموشی ام که روشن شدم

سلام عزیزم
ممنونم روشن شدی
خوش اومدی دوستم

مسی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 09:08

سوگل جون من یک خاموشم ولی هر روز می خونمت و صدای خوشگلتم شنیدم لطفا رمزو به منم بده .وبلاگ جدیدتم مبارک

خوش اومدی دوستم
ممنونم روشن شدیییییییییی
فدات شم
رو چشمم

زوحا یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:35

سلام . خیلی دوست می دارم . عکسا خیلی قشنگ بود .

سلام عزیزم
قربونت بشم

forogh یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:19

الان مطلب قبلی رو خوندم لطفا قبلی رو تایید نکن مرسی گلم در ضمن وبلاگ نو هم مبارک

باشه عزیز دلممممممم
دوست دارم
بوووووووس

مهناز یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 08:08 http://mahnazrohani186@yahoo.com

سلام سوگل جون
عکسی از خودت نبود نگنه تونرفته بودی شمال

سلام عزیزم
چرا رفته بودم یه سری عکس جدید میذارم

فهیمه یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 07:35

سلام سوگل جان خوبی ؟ گلم منویادت نره عکساتو دیدم قشنگ یود مثل همیشه ولی رمز من یادت نره راستی وب نو مبارک من همون خواننده روشن ولی بسیار بی وقت که همیشه وبتو می خونم ولی دزدکی و قایمکی تو اداره دوستت دارم یه عالمه بوس بوسسیییییییییییییییییییی

سلام به روی ماهت
خوبی؟
نه عزیزم مگه میشه
ممنونم دوستممممم
لطف میکنی بهم سر میزنی عشقم
دوست دارم
بوووووووس

نگار یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 03:02

عزیزمممم همیشه به سفر و خوشی باشی...وای شوهرت خیلی لاغر شده هاااااا.....فکر کنم تو رژیم گرفتی اونم اشتها نداره برای خوردنااااا
راستی وبه جدیدت مبارکااااااا

سلامت باشی عزیزم
نه اون واسه مشکلاتی که داشتیم خیلی داغون شد
فدای تو

شادی الف یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 01:43

سوگل بابات چه مهربونه چهرش ایشالله سایش همیشه بالا سرتون باشه اون عکسرو یواشکی گرفتی از بانو فریده ؟

خعلی ارومه ماشا الله
قربونت بشم من
اره سر مخفی...داشت فوضولی میکرد منم مدرک جرم درست کردم

دابی یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 01:42

ای جونم بابا: سلامت باشن
وب جدید مبارک عزیزم

قربونت بشم من
خوش اومدییییییییییی

نیلوفر یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 01:38

سلام. من خاموش بودم تا حالا ولی جن باری روشن شدم ولی بسوزه پدره گشادی حالا اومدم فرم ی گیرم روشن شم چیکار باید بکنم

سلام عخشم
خوش اومدی
اخخخخ که این گشادی همه گیر شده
قفونت بلم
همه جوره قبولت داریم

fahimeh یکشنبه 24 شهریور 1392 ساعت 00:05 http://mohamadofahimeh91.blogfa.com/

سلام سوگول جونم وبلاگ جدید مبارک باشه .. از خاموش ها خواستی روشن بشن ما هم اطاعت امر کردیم خواستم بگم روزانه وبلاگ خوشملتو دنبال میکنم و اگه قابل باشم برای پستای بعد هم تقاضای رمز دارم در کنار نوید عزیز ، جاوید وپیروز وسرفراز باشی

سلام عزیز دلم
خیلی خوش اومدی
ممنونم بهم سر میزنی خشگلم
خواهش میکنم..رو چشمم عزیزم
فدای تو

پـــــــری شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:53

ایشالا بابات سالم باشه همیشه

سلامت باشی گلمممم

پـــــــری شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:51

سوگل جون این تبلیغاتت باعث شده صفحه دیر باز بشه خووووووووووو

اخخخخخخخی
شرمنده به خدا
کمترش میکنم دوسی

فریا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 23:46

خدایی کلی بابات با این تولد حال کرده کاملا معلومه

دقیقا...حال کرد اساسی

پرستو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 22:54

الوووووو نسناس وب جدید مبارک باشه عخشم ایشالا چرخش بچرخه برات :) عکساهم خیلی خوب بودن مخصوصا باز کردن کادو توسط بابات :) انگار مث بچه ها ذوووق زیر پوستی داره :) ایشالا خدا یاری کنه توو وب جدید من از گشادی در بیام و بیشتر کامنت بزارم .بگووووو ایشاللللاااا :)

ممنونم دوسیییییی
ایشا الله
اره خیلی سورپرایز شد طفلک
ایشا الله
الهی امین

آفاق شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 22:12 http://b-arghavani.blogfa.com

چه جای خوش منظره ائی بودین

خعلیییییی
جات خالی دوستم

صبا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 21:12

به به تولد باباتون مبارک..
ایشالله هزار سال عمر کننن..
میگما اقاتون یکم لاغر شده فک کنم..
نکنه حرصش میدی دختر؟

ممنونم عزیزمممم
اره سر موضوع دعواها لاغر شد بچم بسگی حرص خورد

avva شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 19:47 http://nakedemotion.persianblog.ir/

aksa kheili gahshang boodan ishalah tavalode 120 salegie babato jashan begirid...
banoo farideh kheili tarsnak be nazar nemiumad lol!!!
bazia midoni az hemaghateshon zaboneshon tond mishe,, yani shayad vaghean nemifahmam chi doroste chi ghalat,,,
chemidonam vala
3>

ممنونم خشگلممم
ترسناک نیست فقط خیلی فوضول و حسوده

یسنا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:13

تو واقعا عضو سایتش شدی؟
و اسم و شماره و ... واقعیتو نوشتی؟؟؟
منم دلم میخواد اینکارو بکنم

اره دل رو به دریا زدم و همه چی رو نوشتم حتی شماره خونه رو

ترانه شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 18:03

چه جای قشنگی بوده.
ایشالله تولد صد و بیست سالگی پدرتون.

خیلی زیبا بود
قربونت بشم دوسی
الهی امین

یسنا شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:55 http://talkhyesokoot.blogfa.com/

سلام عسیسسسسسسسسسم
خوبی؟؟؟
تبلیغات رو چه جوری گذاشتی؟؟؟
عسیسسسسسم وب جدید موووبارک

سلام خشگلم
خوبی؟
کد گذاشتم عسیسم
فدای توووووو
ادرس وب نذار عخشم میان مزاحمت میشن تجربه دارن دوستام

نسترن مشهد شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:48

وای خدا باباتو معلومه که خوشحاله
خدا حفظش کنه واستون
سوگل اقا نوید لاغر شده یا تو عکس اینجوری بنظر میرسه
اوه اوه فریده بانو رو معلوم نیست اینجا به کجا خیره شده

خیلی سورپرایز شد
فدات شم....
اره لاغر شده 2 3 کیلو
مشغوله فوضولیه همیشه در این حالت بود بانو

نسترن مشهد شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 17:41

سوگلیییییی کو عکسات پس چرا من نمیبینم خووووووووووو

الان برو ببین خشگلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.